You’re The Voice

30 List

Tego możecie nie znać, tak samo zresztą jak spora część świata nie zna tego kawałka. I zupełnie nie rozumiem jak to możliwe, że ten utwór nie zdobył większego rozgłosu poza Australią. Bo piosenka jest moim skromnym zdaniem genialna, a John Farnham ma głos o jakim większość współczesnych tzw. gwiazd może tylko pomarzyć.

Czy tylko mi się wydaje, czy ta piosenka brzmi niemożliwie świeżo, mimo, że powstała 24 lata temu?

Komentarzy 6 to “You’re The Voice”

  1. monsun 30 listopada 2010 @ 04:27 #

    Calkowicie sie zgadzam, ze John Farnham ma fenomenalny glos i ze „You’re the Voice” jest jedna z naprawde najlepszych i najmadrzejszych piosenek jakie kiedykolwiek slyszalam. I faktycznie jest to zadziwiajace, ze ani Farnham, ani bracia Finn, jakos nigdy nie stali sie popularni poza Australia. Chociaz az tak zle nie jest skoro i ja o nich slyszalam i moj maz ma pelna kolekcje ich nagran – wiekszosc na kasetach magnetofonowych! :)

    Niemniej moze ich piosenki byly zbyt ambitne dla szerokiej publicznosci?

  2. ajdekato 30 listopada 2010 @ 08:17 #

    Mnie również piosenka jest znana, bardzo dobrze nawet, i zgadzam się, że jest fenomenalna. Faktycznie w Polsce chyba mało znana, ale za to w UK klasyczne stacje radiowe puszczają ją dosyć często.

  3. ela 30 listopada 2010 @ 14:05 #

    Piosenka super powstala faktycznie dawno temu ale byla bardzo popularna w Europie w tym czasie opuscilismy Australie i np. w Niemczech wokalista ten b.popularny zapraszany na wszystkie wydarzenia artystyczne piosenka ta nadawana w tym czasie byla w radio codziennie.#
    Nadal mozna jej sluchac z przyjemnoscia w odroznieniu od roznego badziewia ktore nadawane sa na antenie.Dzieki Ci magdo za przypomnienie tego kawalka .Mam ja w swoich ulubionych na you tube.
    Dzieki i pozdrawiam.Dalej czytam wiernie Wasz blog

  4. M 1 grudnia 2010 @ 21:36 #

    Ja ją znam i nie wydaje mi się, że nie jest znana w Polsce…

  5. lisek 3 grudnia 2010 @ 11:19 #

    Też lubię ten utwór, ale mi się wydaje,że jest dobrze znany.Może dlatego, że przesiąknęłam już Australią…

  6. Abnegat Man 3 grudnia 2010 @ 12:26 #

    Bardziej znana jest ta kapela. Fajne kawałki polecam.

Skomentuj

