Niesłychane

11 Paźdź

Nie przestaje mnie zadziwiać ten kraj nawet po 4 latach.

1. Dziś w pracy dostałam (wszyscy inni też) e-mail od jednej z pracownic o mniej więcej takiej treści:

Znalazłam przy windzie $10. Kto zgubił niech się zgłosi. Jak nikt się nie zgłosi do końca tygodnia to przekażę pieniądze na moją ulubioną organizację charytatywną.

2. Poszłam do biblioteki i z roztargnienia zostawiłam tam kurtkę z iPodem w kieszeni. Zorientowałam się dopiero wieczorem, kiedy chciałam nastawić budzik na iPodzie. Następnego dnia kurtka i iPod grzecznie czekały na mnie u bibliotekarki.

Wow!

Komentarze 4 to “Niesłychane”

  1. A&G 11 października 2010 @ 14:34 #

    To calkiem normalne! U nas jest jeszcze lepiej, np.: jest chatka w gorach za ktora jest oplata za nocleg oraz jedzenie ktore mozna sobie kupic i wrzuca sie do skrzynki pienadze lub czek na wyliczona sume i nikt nie pilnuje i nie podlicza a wszyscy i tak placa za siebie…
    Podobnie jes z oplatami za droge wrzucasz do skrzynki oplate bez pokwitowania i ludzie to robia…
    Zgadnijcie jaki to kraj…

    • Aga 11 października 2010 @ 15:12 #

      Stawiam na Norwegię.

  2. futrzak 11 października 2010 @ 20:49 #

    Faktycznie, wow. W Polsce takie cos zakrawaloby na cud.

  3. Justyna 11 października 2010 @ 22:58 #

    Woooow :O
    Szkoda że u nas tak nie ma ;/

Skomentuj

