Australia 2.0

24 Sier

Drugie podejście do Australii. Choć słowo ‚podejście’ może sugerować, że za pierwszym razem się nie udało. Nic z tych rzeczy. Udało się bardzo, ale była we mnie potrzeba spróbowania czegoś innego, gdzie indziej. Wybyłam więc z Australii na prawie 20 miesięcy, i gdy wyjeżdżałam nie sądziłam, że jeszcze wrócę do OZ. Szybko jednak dotarło do mnie, że na dzień dzisiejszy nie znam lepszego miejsca do życia. Nie mówię, że nie ma lepszego miejsca. Może jest, ale ja na nie jeszcze nie trafiłam.

Australia 2.0 zaczyna się 1 września.

Będzie z pewnością więcej stabilizacji niż przez ostatnie prawie dwa lata. Pewnie będzie jakaś praca, jakieś w miarę stałe miejsce zamieszkania, stan posiadania wzrośnie o kilka nowych rzeczy. Jednak wszystko w zgodzie z sobą. Nie mam w planach wielkiej kariery, zarabiania kokosów ani poświęcania się pracy do osiągnięcia wieku emerytalnego. Mam w planach maksymalne zadowolenia z życia. Między innymi dlatego jest Australia 2.0.

Nie wiem co się będzie działo na blogu, o czym będę pisać. Zapewne o Australii i wszystkim co ma z nią związek, ale pewnie będzie też trochę na inne tematy. Zobaczy się.

Komentarzy 8 to “Australia 2.0”

  1. Maju 29 sierpnia 2010 @ 01:26 #

    No fajnie, fajnie :) Pora wrzucić wkrainieoz do rss :)

  2. Michał 29 sierpnia 2010 @ 10:17 #

    Powodzenia w Australii i pisaniu bloga. Jak sa czytelnicy to i wena bedzie :)

    pozdrawiam
    M.

  3. Adam 29 sierpnia 2010 @ 20:09 #

    Witajcie w wersji drugiej – „ulepszonej” :) Nie mam na myśli tego, że byliście „źli” ale po takiej podróży, jak sami napisaliście jesteście inni. Ja wierzę, że ciekawe będzie Wasze ponowne spojrzenie na Australię. Na pewno Magdo będzie o czym pisać :)Jak napisał powyżej Michał czytelnicy są :)
    pozdrawiam
    Adam

  4. Lidka S 29 sierpnia 2010 @ 23:49 #

    Witam, bardzo cieszymy się na cd. z przygody, jaką jest Wasze życie. Pozdrawiamy

  5. M 30 sierpnia 2010 @ 09:50 #

    Ja bardzo proszę o zamontowanie RSS na blogu.

  6. marqq 30 sierpnia 2010 @ 13:57 #

    juz dodalem do google readera ;)
    pozdrawiam…

  7. Marek 1 września 2010 @ 20:36 #

    Juz sobie dodalem nowa stronke do ulubionych:) Powodzenia i smacznego kangura;)

  8. Jola 6 września 2010 @ 10:02 #

    cześć Magda, bardzo się cieszę na dalszy ciąg bloga, na pewno będę tu zaglądać. Życzę powodzenia w realizacji planów, pozdrawiam :)

Skomentuj

